tisdag 9 oktober 2012

Semifinal körslaget

Under de här veckorna som jag har varit med i körslaget har tiden bara rusat förbi. De säger ju att tiden går fort när man har roligt. Samtidigt känns det som att jag har hållit på med det här i fler månader och som att jag har känt mina underbara körkamrater i flera år. Tänk att det ska ta slut om några veckor. Hemska tanke!

Nu är vi i semifinal och taggar mer än någonsin! Vi repar sång och dans varje kväll och har svårt att hinna med allt hemma, men det är det värt! Man lever bara en gång. Jag är så tacksam och glad över att Christian styr upp allt här hemma under den här tiden. Utan honom hade jag inte kunnat vara med om det här. Jag är lika tacksam över det enorma stöd vi har från alla grymma Linköpingsbor som har röstat oss vidare varje Lördag. Utan er hade vi inte haft pallplats just nu! Vi är enormt tacksamma. =)

Den här veckan är vi i behov av era röster mer än någonsin. Det är bara tre körer kvar och det kommer bli tufft! Rösta så mycket ni bara kan direkt från programstart kl 20 så lovar vi att vi ska bjuda på show! Det kan jag garantera, har aldrig träffat en grupp med så mycket GO! i sig.

Glöm inte heller vad det är ni röstar på. Vinnarkören får en halv miljon kr att skänka till välgörenhet i hemstaden. Det är ju det som spelar någon roll egentligen, inte att vi får vinnartiteln, även om den är mer än välkommen också. Vi kämpar vidare så mycket vi kan och hoppas att ert stöd den här veckan, räcker för att ta oss till final! =)

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar