söndag 16 september 2012

Körslaget - vecka tre

Det har nu gått tre veckor sen jag kom med i Louise Hoffstens Linköpingskör i Körslaget. Det känns som tre månader. Jag har hittills haft skitkul och lärt känna grymt sköna människor!

Under första programmet körde vi Hit the road Jack och hamnade på tredje plats av sju. Adrenalinkicken jag fick direkt efter vi hade sprungit av scenen var något helt nytt för mig. Jag tror inte att jag någonsin har upplevt den känslan! Total lycka och pepp! Det var skitkul att få uppträda med bästa låten och grymma människor vid min sida.

Igår sprang vi av scenen en andra gång och lyckan var återigen total! Den här gången uppträdde vi med Satisfaction av Rolling Stones. Förra programmet sparades rösterna till gårdagens program och slogs ihop med gårdagens röster. Det var rätt nervöst att stå och vänta i, vad som kändes som, 10 minuter och hoppas på att Gry skulle ropa upp Team Hoffsten. Men det gjorde hon och vi är kvar en vecka till! =D

Nu börjar en till fullspäckad vecka med roliga rep och en helg med ännu ett direktsänt program. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar