fredag 10 augusti 2012

Dumma mig!

Igår fick jag ett mail från csn. Tydligen fattas det nio poäng för att jag ska kunna få studiemedel. Jag var väldigt lat och dum förra läsåret så jag har en hel hög med jobbiga rester, som motsvarar mycket mer än de 9 som fattas, som jag måste ta mig igenom under det kommande läsåret. Dumma mig!

Som tur är har jag två uppgifter som bara behöver kompletteras som motsvarar just nio poäng så igår kväll och i morse satte jag mig och skrev klart det mesta. Allt jag har kvar nu för att få de här nio poängen är ett reflektionsdokument på ett A4. Jag hoppas bara att jag får godkänt på kompletteringarna och att lärarna registrerar att jag har lämnat in uppgifterna så snabbt som möjligt så att jag inte behöver vänta så länge på pengarna.

Suck. Ska aldrig dra på mig rester igen. Dumma mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar