fredag 31 augusti 2012

skor





Mina skor har börjat gå sönder i sulan så jag behöver köpa nya nu. Till den här hösten ska jag nog satsa på att köpa ett par sneakers som inte är i tyg så att jag kan traska omkring med torra fötter även regniga dagar. Vi har nog alla konstaterat vid det här laget att gummistövlar liksom inte funkar på mina fötter. Precis varenda par gummistövlar jag har köpt har spruckit. Alltid på samma ställe också, vilket iofs inte är chockerande alls med tanke på att jag har breda hobbitfötter med hallux valgus.Så. Därför blir det ett par sneakers den här hösten. Frågan är nu bara vilket par?

Skor "Blazer Mid Leather Vintage" - Bordeaux/Sail/Gum/Medium BrownSkor "Phoenix Mid Leather" - BlackSkor "Blazer High Vintage ND" - Neptune Blue/Neptune Blue/Electric Green

Skor "Phoenix Mid Leather" - White/Navy

Var alla fula? Kom gärna med förslag.


3 kommentarer:

  1. Dom svarta var skitsnygga. Vill köpa dom
    Själv. ;P Dom blåa var roliga, skulle säkert passa dig. :) dom vita är med snygga men kanske inte så bra färg under en höst. :P // Caroline Sundeborn

    SvaraRadera
  2. Tipsar om converse i skinn :)
    http://www.zalando.se/converse-all-star-hi-hoega-sneakers-svart-co415a03c-802.html

    SvaraRadera
  3. Av de bilder du lagt upp: Fred Perry-skorna, helt klart. Både svart och vitt är snyggt! Sen håller jag med ovanstående om converse i skinn. Jag har ett par vita, och de är både snygga och praktiska! :) /Rebecka

    SvaraRadera