torsdag 30 augusti 2012

Dygnet har för få timmar just nu

Stackars bloggen blir lidande för alla bollar jag har i luften. Det är tråkigt, men för tillfället finns så mycket annat som jag måste prioritera. Det är rätt stor skillnad att gå från att vara föräldraledig till att plugga 100 % och dessutom vara med i körslaget!

Idag hade vi vårt första rep och det var skitkul! Hela gänget är superhärliga och det kommer förhoppningsvis bli många härliga veckor med mina kära körkamrater. Ni får rösta massor på team hoffsten så att vi får va kvar! Skulle ju vilja berätta allt om vad vi gör osv, men tyvärr kan jag inte dela med mig av speciellt mycket. Jag är superpepp på en av låtarna vi ska sjunga. Det kan jag säga, men mycket mer än så får ni tyvärr inte veta.

Idag fyller Vilgot 1 år så när jag får tid och ork över ska ni få ett inlägg med lite bilder och filmer från året som har gått tänkte jag, men det hinns inte med precis nu tyvärr.

Nu ska jag fixa lite grejer som måste fixas och så måste jag stoppa nåt i magen för jag hungrar ihjäl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar