onsdag 20 juni 2012

I'm alive!

Nu är det väl på tiden att jag visar livstecken här på bloggen. Jag hade aldrig kunnat försörja mig på att blogga, den saken är säker. Jag har inte haft nån inspiration till att skriva och har knappt haft nån tid heller. Det har varit fullt upp med flyttpackning, minisemester med min lilla familj och vardag med bebis. Minisemestern, som till största del innehöll en dag på gröna lund, ska ni få höra om och se bilder från när jag får bilderna från Christians syster.

Christian åkte till Ukraina för en vecka sen för att kolla på fotbolls EM. Mamma kom ner till Linköping samma dag som han åkte för att hjälpa mig med Vilgot och med flyttpackningen. Vi hann inte riktigt med så mycket packning som jag hade tänkt, men några kartonger fick vi ihop i alla fall. Nu har jag chillat uppe i Stockholm sen i Söndags och stannar över midsommar. På Söndag ska vi åka på släktträff hos min faster och sen är det bara sex dagar kvar tills vi flyttar.

Det här inlägget känns inte så intressant, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Snälla, ge mig lite inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar