måndag 12 mars 2012

no time

Tiden bara rusar iväg så jag har inte hunnit uppdatera tyvärr. Det finns inte mycket tid över till slapptid vid datorn när man jobbar har jag märkt. Jag vill ju hinna gulla med min bebis och umgås med Christian såklart. Sen ska det ju diskas och lagas mat vissa kvällar. Den här helgen har min pappa dessutom varit på besök och då blir det inte heller mycket tid över.

Inatt sov Vilgot väldigt oroligt och gnällde och gnydde mest hela tiden tycker jag. Jag vaknade med huvudvärk och tvingade mig upp strax efter 7 för att tvätta. Sov mellan tvättiderna så gott det gick och sen bar det iväg till jobb i Linghem på fritids. Gud så slappt det var. De första två timmarna stod jag på skolgården med min kollega och pratade och solade. De resterande två timmarna gjorde jag en fingerväv medan jag prickade av ungarna som gick hem typ.

I morgon blir det lite jobbigare dock. Först ska jag vara på en förskola i malmslätt 7-11 och sedan åka till skolan jag var på idag. Där ska jag vara 13-17:15. Tyvärr missar jag lunchen på båda ställena så det blir till att äta på vägen dit. Kommer va helt slut när jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar