onsdag 14 mars 2012

Tid

Det känns som att jag inte har tid till något längre. Jag är så ovan vid att jobba så jag är nästan för trött efter en arbetsdag för att orka göra något mer. Det är svårt att hitta en bra balans mellan jobb, familjeliv och Hannatid. Efter en jobbdag vill jag ju hem och gosa med Vilgot så då prioriteras oftast det före Hannatid tyvärr. Jag har ju tid att umgås med mina vänner efter men orken finns inte riktigt där än. Det känns som att jag inte har träffat mina vänner på flera veckor och det är inte kul så jag måste ändra på mina rutiner. Snart har jag förhoppningsvis kommit in i arbetslivet och har lite energi kvar efter en arbetsdag så att jag kan orka med att gå utanför dörren igen efter att jag kommit hem.

Idag är Christian sjuk så jag fick stanna hemma från jobbet för att ta hand om Vilgot. Så jäkla skönt! Jag ska passa på och njuta av min lilla ledighet och gå iväg för att träffa vänner. Senare idag ska jag träffa Elin och Molly på stan men först blir det en promenad till öppna förskolan, om jag inte får tag på Tina och Rebecka som jag vill luncha på campus med. Äntligen lite Hannatid!

1 kommentar:

  1. hade också velat luncha med dig! =)
    nästa vecka börjar vi med KU o jag kommer bosätta mig i vävsalen på campus, så du vet!!! ;)
    kraaaam tina

    SvaraRadera