måndag 23 juli 2012

Framsteg

Jag har ältat att Vilgot fortfarande inte sover hela nätter. Han vaknar 1.30 och 4-5 nån gång i princip varje natt och har svårt att somna om utan vällingen. I övrigt är hans sovrutiner inte heller bra så nu är det verkligen dags att sluta slarva. Den senaste tiden har han inte somnat förrän 22-23 fastän han egentligen ska sova kl 20.

Inatt var en rätt bra natt ändå. Jag sövde honom kl 20 med 200 ml välling och sen vaknade han två gånger innan 1.30 De gångerna sövde Christian om honom utan välling. När han sen vaknade 1.30-tiden sövde jag om honom utan välling, hör och häpna! Nästa gång han vaknade var inte förrän kl 4-5 nån gång och då fick han bara typ 40 ml välling istället för 200 ml som han vanligtvis får. Sen satt jag med honom i famnen en stund och kunde lägga ner honom i spjälsängen igen efter det. Fantastiskt! Sådana framsteg vill jag ha i fortsättningen också. Målet är att han ska kunna somna om utan vällingen och sen till slut ska kunna sova hela nätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar