söndag 5 februari 2012

autopilot

Vilgot har världens slemhosta, stackarn. Natten till idag hostade han massor och vaknade stup i kvarten. Jag är alltid så trött om nätterna så jag kör på autopilot och har egentligen ingen koll på vad som händer. Min autopilot går direkt på amning men det är inte alltid amning som är lösningen på problemet och de gångerna resulterar det med att vi får noll sömn typ. Inatt var en sån natt. När klockan var typ 3.30 gick min autopilot över till ett mer medveten nivå så då bytte jag blöja på honom ifall att det var blöjan som var problemet. Efter det somnade jag om illa kvickt så jag vet faktiskt inte om han sov bra efter det.

Idag vaknade jag med jobbig hosta och mådde allmänt dåligt så han har väl smittat mig. Nu på kvällen har Christian mått sämre och sämre så han är väl också smittad med basilluskerna.

1 kommentar:

  1. Jag är precis likadan! Jag fattar inte alls vad som händer nattetid, jag bara kör. För det mesta ammar man ju bara och då kan man ju i princip sova samtidigt.

    SvaraRadera