tisdag 14 februari 2012

Stockholm

Jag har varit lite seg på att uppdatera bloggen på sista tiden. Jag ursäktar mig med att jag har varit sjuk, tagit hand om sjuk bebis och sedan haft min pappa på besök.

I morgon åker jag till Stockholm och hälsar på i några dagar. Mamma var här nere för några veckor sen och fick inte en tillräckligt stor knubbisdos så hon bokade tågbiljetter åt mig. Jag blir iväg Onsdag till Måndag. Det ska bli kul! Mamma ska hjälpa mig att komma igång med mitt lilla syprojekt. Jag har ju fått för mig att jag ska sy ett eget barnvagnshänge med lite snygga tyger jag har köpt på second hand.

När jag kommer hem från Stockholm har jag bara 1½ vecka kvar innan det blir jobb i två månader. Det känns lite ångestladdat. Det är dock skönt att jag ska va ledig några månader till efter det. Nu är det hög tid att börja vänja av både mig och Vilgot från amningen. Annars måste jag jobba med sprängfyllda bröst och det gör svinont så det vill jag inte. Jag har tänkt att han ska få ersättning de gånger jag vanligtvis har ammat honom under de timmarna jag kommer vara iväg och jobba. På kvällar och nätter fortsätter jag amma som vanligt.

2 kommentarer:

  1. Å inte har jag fått träffa dig på flera dagar, buhuuuu :( Eller ja, lite mitt fel är det väl också, menatteeeeh ;)

    Och när du kommer hem från sthlm är du garanterat frisk, så då har du inga ursäkert för att inte börja träna igen, muhaha! :)

    SvaraRadera
  2. perfekt tillfälle att sitta några dagar på campus med mig nästa vecka/malin

    SvaraRadera