tisdag 21 februari 2012

bränna barnbidraget

Idag har jag och Elin vandrat på stan med våra söta små. Vi började med att luncha och efter det gick vi på shoppningrunda med målet att bränna upp barnbidraget. Tyvärr är bebiskläderna just nu ganska tråkiga om du frågar mig. Det är alldeles för lite färg och roliga mönster. Allt går i vitt och blått typ. Jag hoppas på mer färg nu när våren och sommaren närmar sig.

Jag kom hem med några plagg i alla fall. Det blev fyra par byxor, en body och en vårjacka åt lillen. Jakan, som är köpt på KappAhl, är det enda plagget som inte är köpt på Lindex.

Jag är riktigt nöjd över vårjackan. Det var ju sånt härligt vårväder idag att det blev alldeles för varmt för Vilgot att sitta med ovve i sin åkpåse. En bra ursäkt till att köpa en vårjacka tycker jag! Ordinarie pris för jackan är 199 kr men jag blev medlem och fick 50 kr i välkomstrabatt så jag betalade bara 149 kr. Nice!





3 kommentarer:

  1. Haha, i helgen beställde jag precis de tre färgerna på byxor på lindex.se till Linnéa. :) /Ulrika

    SvaraRadera
  2. Ja, och nu kan Tyra och Vilgot också matcha varandra för jag köpte precis den bodyn och de röda byxorna häromdagen :)

    SvaraRadera
  3. Älskar de röda byxorna, blir nog att köpa ett par till Liv!

    SvaraRadera