lördag 10 september 2011

Frukost på sängen

Jag kände mig inte alls utsövd där runt 10-snåret när Vilgot hade ätit så jag valde att somna om. När solen skiner och jag har en hel dag framför mig vill jag egentligen hellre gå upp och börja dagen, men nu lyxade jag till det istället.

Låg med min varma och gosiga bebis tätt intill mig och så sov vi i några timmar. Det var otroligt mysigt och jag ville bara krypa närmre, men det är svårt med en sån liten. Det låter lite lame, men jag blir faktiskt gråtfärdig ibland när jag tittar på honom. Jag är så kär i min bebis att jag spricker!

När vi hade sovit ett tag kom Christian in med frukost på sängen a la lördagslyx. Det blev mackor med jordnötssmör och kalkon(?!) och ett glas hallonsoda. Haha! Väldigt gulligt, även om kombon jordnötssmör och kalkon är skitäcklig. Hallonsoda till frukost är däremot toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar