söndag 25 september 2011

Jag älskar att fynda!

I Torsdags gick jag och Malin på shoppingrunda på Ikano. Jag kom hem med en gratisbox med grejer från Libero, två paket blöjor, fyra par byxor åt mig och två bodys, en ziptröja och ett par byxor åt Vilgot.


Eftersom att jag har gått upp så mycket i vikt har jag vuxit ur varenda par byxor och leggings jag äger. Det är den deprimerande verkligheten jag nu gått till mötes. Nu när det börjar bli kallt och höstigt ute är det lite för lättklätt med leggings som går till knäna vilket är det enda jag får på mig för tillfället, förutom ettg par långa leggings som jag har vandrat omkring i sen jag fick min lilla knodd.så jag kände att det var på sin plats att köpa lite byxor när barnbidraget kom.

På Cubus har de köp 3 betala för 2 så jag passade på! Jag hittade fina jeggings, ett par blåa och ett par svarta. Jeggings är leggings som ser ut som jeans. Jag hittade också lite tjockare leggings med bakfickor så jag köpte ett par svarta och ett par marinblå. Det blev fyra par byxor för 577 kr, helt okej pris tycker jag!

Paketet med blöjor fick jag för hela nio kronor tack vare att Pampers har skickat ut rabattkuponger med väldigt generösa rabatter. 30 kr rabatt när du köper ett paket blöjor och 50 kr rabatt när du köper två paket blöjor. Det blir superbilligt och är otroligt bra för oss som har en liten krabat som kissar så fort han får en torr blöja. Vi har fått massa rabattkuponger på KappAhl också så där kom jag undan med två bodys och ett par byxor för bara 119 kr.

Jag älskar känslan man får när man kommer hem med massa fina grejer och knappt behövt betala nånting för fynden.

2 kommentarer:

  1. Jag kom också till insikten att det var hög tid att köpa nya brallor denna helg. Kände mig tjock varje dag för att jag inte kunde ha mina gamla jeans men med ett par nya jeans i större storlek är jag back on track. Tycker man kan vara snäll mot sig själv och kroppen efter att man fött barn. Jag har varken tid ork eller lust att bry mig om vad jag äter nu iaf och det tycker jag faktiskt är i sin ordning.

    SvaraRadera
  2. Tre dagar så bvc-sköterskan till oss men att hon oftast rekommenderade 2 dagar just in case. Vår mjölk har också "delat" sig lite men inte blivit klumpig eller så. Men frys in istället annars, vi har bara en alldeles för proppfull frys haha.

    SvaraRadera