lördag 10 september 2011

Note to self

Igår var vi iväg på tacokväll hos Patric och Sarah. Deras lilla Philip har ju i princip gått och blivit vuxen sen jag såg honom sist för någon månad sen.. Han är snart 5 månader. Vet inte om jag upplever att han har blivit så stor för att jag själv precis har fått en nyfödd. Kvällen var trevlig hur som helst. Vi kollade på idol och käkade tacos.

När vi kom hem sov trollet och behövdes egentligen ammas, men jag lät bli. Tänkte att han kanske skulle va svår att söva efter amningen - vilket jag, såhär i efterhand, inte fattar att jag tänkte. Han somnar ALLTID under amningen. Det är ju för fan då han somnar! Det resulterade i bowlingklot till boobs klockan 3 när han ville äta. Dock var han så jävla trött fortfarande, att han inte åt som han skulle vilket resulterade i globen gånger två nu på morgonkvisten. Stört oskönt!

Note to self: skjut INTE upp amningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar