fredag 25 maj 2012

Big brother Marcelo

För några veckor sen började jag titta på Big brother och lärde mig snabbt att Marcelo är en liten snorvalp och ett stort svin. Avsnitt efter avsnitt beter han sig bara värre och värre mot Annica som tyvärr inte verkar ha någon självkänsla eller självrespekt eftersom att hon står ut med skiten.

Alldeles nyss såg jag hur han ännu en gång lyckades få henne att börja gråta. Hon satt gränsle över honom och de kramades. I högtalarna spelades en halvdeppig men fin låt och båda satt rätt tysta. Hon frågade honom vad han tänkte på och sa att hon såg på honom att han var ledsen över något. Han svarade att "när jag hörde den där låten insåg jag att jag är kär i någon annan". Annica försökte resa sig upp och gå därifrån men han höll henne kvar och sa att hon skulle sitta kvar och låta honom berätta klart. Han sa sen att "jag vet inte hur det blir med oss utanför huset". När Annica då började gråta med händerna för ansiktet slängde han snabbt ur sig lite glatt "älskling, älskling, älskling. Jag skoja bara.... Älskling, varför gråter du?"

Gaaah! Vilken jävla idiot. Såhär har han hållit på i princip varje dag sen jag har tittat. Han har redan varit otrogen mot henne i huset så det är ju uppenbart att han kommer vara det utanför också. Om de ens håller. Det skulle inte förvåna mig om han dumpade henne så fort de är ute. Usch! Jag blir så förbannad på att han får bete sig så mot henne. Hade jag varit i huset och sett det där hade jag lagt mig i och skällt ut honom många gånger om. Jävla svin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar