fredag 4 november 2011

Grattis på er!

Hurra hurra, det är min födelsedag idag. Jag är sådär barnslig kring min födelsedag och hoppas att jag alltid kommer vara det!

Inatt har jag sovit superdåligt. Har dragit på mig en förkylning så jag är inte på topp, men det hindrar mig inte från att följa dagens planer. Ska gå en liten promenad till affären med mamma strax och köpa lite gott inför kvällen. Jag ska hämta ut ett paket från H&M också. Mina linnen som jag har haft hela graviditeten och i princip varje dag sen Vilgot kom har trasat sönder totalt nu. Om vi orkar ska vi kolla på lite tyger på stan också.

Runt lunch ska jag möta upp några mammor och så ska vi promenera bort till Lambohov på mammafikan som jag och Elin har startat. Det är knytisfika så man ska ha med sig något varje gång. Jag tänkte försöka hinna göra Lemon curd innan vi sticker. Hoppas jag hinner för det är förjävla gott!

Ikväll komma pappa och då ska hela familjen käka saffransgryta och kolla på film och käka massa godis. Efter det blir det singstar!

Jag ska försöka minnas att ta kort under dagen så att ni får se hur dagen blev. Nu ska jag gå och fira min födelsedag. Grattis på er!

1 kommentar:

  1. Jag beställde den från asos, det var fri frakt och det är nog det fortfarande. De hade massa fina klänningar för under 200 kr om du är ute efter nått fint till dopet! Skicka länkarna till tradera-grejerna så kan jag tipsa om det!

    SvaraRadera