onsdag 30 november 2011

Plötsligt händer det...

Vafan! Hela den eftermiddagen igår låg Vilgot på golvet och försökte vända på sig. Med pauser så klart. Han försökte och försökte och sakta men säkert blev han lite bättre och lite mer frustrerad för varje gång. Jag filmade tretusen gånger under eftermiddagen, men inget hände tyvärr. Jag kände på mig att det skulle ske under kvällen så jag la honom på golvet efter hans kvällslur och fortsatte filma hans hundra försök. Fortfarande inget. Bara någon minut efter att jag hade stängt av kameran tittade jag åt hans håll och då plötsligt låg han på mage!?



Det är klart att jag är glad att han äntligen har vänt på sig, men jag är lite irriterad över att jag missade det både live och med kameran. Jag har ju lagt så mycket tid på att försöka få den första gången på film och så vänder han på sig när jag sitter bredvid och tittar på tv. Hur fan lyckas man missa det liksom! Typiskt!

1 kommentar:

  1. Vilket liten geni-bebis, heja vilgot! Han kommer säkert börja krypa och gå tidigt också! Liv blir galen när man lägger henne på mage så vi räknar med att hon kommer rulla typ...aldrig! Men alla behöver ju inte vara bra på allt haha

    SvaraRadera