lördag 7 januari 2012

Har bloggen dött?

Idag fick jag ett sms av min syster Malin som frågade om bloggen har dött och det kanske ni andra också har undrat. Svaret är nej, bloggen är i allra högsta grad levande. Så levande som bloggar kan vara i alla fall.

Först var det ju julhelg och då hade jag inte riktigt tid eller lust att blogga allt för mycket. Jag hade ju trots allt åkt iväg för att umgås med familjen och fira jul. Efter det har våra rutiner blivit helt skruvade och det är faktiskt jobbigare än man tror, när man har bebis. Vi går och lägger oss typ vid midnatt och sover i typ 12 timmar. Lyxigt kan man tro, men det är rätt jobbigt för då har vi plötsligt missat frukosten och hela förmiddagen. Bristen på rutiner och allt det medför har gjort mig oinspirerad och allmänt lat om jag ska va ärlig..

Utöver rubbade rutiner är både jag och Vilgot krassliga och då finns det mindre tid och ork till att skriva, men jag ska försöka skriva mer än två gånger i veckan i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar