måndag 30 januari 2012

Jag ska sy. Eller försöka i alla fall.

Jag ska ta mig an en uppgift som ligger över min förmåga, men det ska gå!

Efter att ha letat och letat på alla tänkbara ställen ger jag nu upp och syr mitt alldeles eget barnvagnshänge. Jag ska fixa lite snygga retrostuvbitar och försöka mig på att skissa upp och sedan sy lite roliga figurer. Jag tänker mig att de ska se ut ungefär som de här eller de här. Nåt åt det hållet iaf. Det ska bli intressant. Hoppas jag lyckas!

För er som inte vet kan jag inte sy för fem öre. Jag är inte ens säker på om jag vet hur man syr för hand. Jag minns att jag var skitdålig på att sy i grundskolan och då hade jag dessutom noll intresse för det också. Jag var mer en träslöjdstjej och är nog det än idag. Jag önskar dock att jag kunde sy. Jag får nämligen ofta många idéer om vad jag skulle vilja ha. Tänk om jag kunde sy!

1 kommentar:

  1. Du får helt enkelt komma hit och sy, så hjälps vi åt! :)

    SvaraRadera