onsdag 25 januari 2012

Mamma

Nu är min mamma här nere på besök. Som jag har längtat! Det är så kul när hon är här. Varje gång hon är på besök blir jag lite bortskämd och får lite vardagslyx som jag annars inte har råd att unna mig. Dessutom får jag lite barnvakt och det är ju guld värt. Sen blir jag självklart glad att hon kommer ner för att HON kommer ner, inte för allt hon ger mig.

I morgon ska vi ta en promenad ner till stan på förmiddagen och strosa omkring och tillbaka hem lite senare för att fixa lunch. Efter lunchen ska vi åka och storhandla för att Christian är ledig och självklart för att vi behöver handla. På kvällen ska jag iväg och träna lite bodyjam med Elin och kanske Sofie.

På Fredag ska jag iväg med Vilgot på en prova på afrodans med bebis mitt på dagen och på kvällen blir det after work med mamma, systrarna och lite random folk följt av bowling med familjen. Jag föreslog att Christian skulle följa med på aw och bowling och att hans föräldrar kanske kunde va barnvakt då, men han skippar det och stannar hemma med Vilgot istället.

Sen är det Lördag och då ska vi fika med min mormor innan mamma tar tåget hem. Jag tror att de här dagarna kommer springa förbi snabbt!

1 kommentar:

  1. Oj där ser man! Barn har ju en tendens att krångla in sig i saker och hur mycket man än försöker skydda dom från diverse skador så går det ju aldrig fullt ut, dom kommer fastna, slå sig och så är det ju bara. Men de lär sig väl av det också =). Vilgot verkar ju också vara lite mer mobil än Liv, mitt flickebarn rullar ju inte, än =)

    SvaraRadera