lördag 10 december 2011

3 år tillsammans


Jag och Christian firade 3 år tillsammans i Torsdags. Han lyckades byta tid med en arbetskamrat så att han slutade klockan 16 istället för 20.

Vi lagade mat ihop och njöt sedan av den till en flaska rött. Fast det blev bara ett glas för mig. Jag är inte ett big fan av rött vin och det här var rätt äckligt. Men både maten och sällskapet var gött! Vilgot var jättesnäll och sov genom hela vår middag så att jag kunde äta i lugn och ro. Annars har han ju en tendens att vilja äta när jag ska äta..


























Efter maten valde vi varsin film. Vi gillar inte samma typ av filmer så därför valde vi två. Christian var elak och valde Paranormal activity 2. Den var visserligen inte lika läskig som 1an men tillräckligt läskig för att jag skulle må dåligt av den. Jag HATAR skräckfilmer. Den enda anledningen till att jag såg den första var för att Christian sa att det var en bra dokumentär och jag litade på hans ord.

Jag tänkte passa på att välja en animerad film för att jag älskar animerade filmer och för att Christian totalt har bojkottat dem utan anledning. Han säger att det är barnfilmer, men han har fel! Det är stor skillnad på familjefilm och barnfilm! Animerat rules! Jag valde Planet 51 men den krånglade så då fick det bli Gullivers resor men den var också bra!

Förutom Christians filmval var kvällen jättehärlig!

1 kommentar: