söndag 25 december 2011

Borta bra men hemma bäst

Den 7e dagen i Stockholm har snart passerat men det känns som fler. Vilgots rutiner är som bortblåsta nu när vi inte är hemma. Han äter lite när som helst och är hungrig ungefär hela tiden. Han sover ungefär samma tider som hemma, men är mycket svårare att söva här. Varje gång han har somnat och jag ska lägga ner honom i sängen vaknar han med ett ryck och så måste jag börja om från början. Om och om igen.

Under veckan har jag varit iväg och träffat lite vänner och umgåtts med familjen. Det berättar jag mer om en annan gång när jag har lagt in fotona från kameran. Ni ska också få se foton och läsa om Vilgots första jul.

Nu ska jag fortsätta göra det jag har gjort hela dagen, dvs dega resten av kvällen.

1 kommentar:

  1. Sådär har liv blivit när vi vart iväg också. Hoopas ni kommer in i rutinerna snart igen! För oss var det en pina men nu har vi fått in rutinerna igen, och så åker vi iväg på torsdag igen, typiskt!

    SvaraRadera