torsdag 22 december 2011

utmaningen

Nea har utmanat mig att skriva tre saker ni inte visste om mig och då är jag ju illa tvungen att anta utmaningen! Det kluriga blir att komma på något intressant att skriva.

Hmm, efter lång betänketid kommer nu listan. Tre saker du inte visste om mig:

1. att jag gör den så kallade pappaminen när jag skrattar. Jag har ingen bra bild på det, men det ser ut såhär fast fulare.


2. att jag rakade av mig håret när jag var 7-8 år. Finns tyvärr ingen bild på det.

3. Att jag har haft dreads. Två gånger till och med! Den ena gången var det med fejkhår och den andra gången med mitt eget hår.














 

2 kommentarer:

  1. va fin du va i dreads! måste bara fråga varför du raka håret när du var liten haha?

    SvaraRadera
  2. riktigt snygga dreads du passade i dem, tycker du ska görat igen!/ Johanna Berg

    SvaraRadera