onsdag 28 december 2011

Ett kärt återseende

Jag hade tänkt fota mina julklappar och berätta om den bästa dagen på året, men sen kom jag på att jag redan har packat ner alla julklappar i två kassar. Pallar inte plocka upp allt och packa ner det sen igen så ni får gott vänta tills jag kommer hem.

Jag, Vilgot, pappa och Sofie skulle åkt till Linköping i Måndags men så gick pappa och blev megaförkyld. Sofie, som jobbar i mellandagarna var så illa tvungen att ta tåget tillbaka hem, men jag som bara är ledig kunde stanna. Pappa ska nämligen fira nyår med oss i Linköping och har förhoppningsvis blivit frisk, eller i alla fall friskare, tills på Fredag så att vi kan åka då.

Jag fick lite dåligt samvete när jag frågade Christian om det var okej att vi stannade en vecka till. Stackarn hade ju inte fått träffa Vilgot på en vecka då, över julen dessutom. När vi kommer hem blir det en vecka och fem dagar. Det blir ett kärt återseende för oss alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar