lördag 31 december 2011

Gott nytt, mina vänner!

Jag brukar inte lägga så mycket krut på nyår. De år jag har försökt har det ändå skitit sig och blivit tråkigt. Det är så överskattat och jag har faktiskt sällan kul.

I år kör jag med en ny taktik, något slags mellanting. Mat, vänner och familj, en jävla massa spel och lite alkohol! Det låter inte så speciellt och det är precis det som är meningen.

Tina, Rebecka och hennes kille Johan, två vänner till Rebecka, Christian, jag, pappa och Sofie ska ha en trerätters-knytis här hemma. Vilgot ska självklart vara med. Gästerna ska ta med sig massa olika brädspel vilket nästan är det jag ser mest fram emot! Jag ÄLSKAR spelkvällar. Synd att man aldrig har dem bara. Vid tolvslaget går vi och kollar på lite fyrverkerier (om vi har lust) och sen går vi tillbaka hem och spelar en massa spel och dricker lite.

Christian har sagt att han kan hålla sig nykter och ta hand om Vilgot så att jag kan dricka lite mer om jag vill. Gulle honom!

Nu är det dags att plocka lite här hemma och fixa med maten. Got nytt år på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar