lördag 17 december 2011

Tillägnat mormor och morfar

Inom loppet av två dagar ringde båda mina föräldrar och klagade på att jag lägger upp filmer och bilder på Vilgot för sällan. Därför är det här inlägget tillägnat dem.

Här bjuder jag på två korta filmer på världens finaste Vilgot när han pratar och flinar. Efter en del önskemål har jag nu börjar klippa mina filmer vilket tyvärr försämrar kvalitén på dem, men det kanske funkar ändå.



Nu när Vilgot äntligen har listat ut den stora hemligheten om hur man vänder sig från rygg till mage kan han inte få nog. Det stora problemet nu är att han inte vet vad han ska göra efter det. Ibland försöker han vända sig tillbaka och ibland försöker han ta sig framåt men varken det ena eller det andra funkar speciellt bra så då blir han skitsur. När jag då vänder på honom blir han sur för det istället. Den enda gången han verkar va riktigt nöjd är mitt i processen att vända på sig.


1 kommentar:

  1. Vad mysigt att få ett inlägg tillägnat sig! Allra helst när det är filmer på Vilgot ;) klipp inte jag gillar längre filmer ;) Kram :)

    SvaraRadera