onsdag 7 december 2011

Hjärta till hjärta

Jag och Sofie var på hjärta till hjärta i Lördags och fyndade lite fina grejer. Vi tog oss dit kommunalt och det var inte så jobbigt som jag hade förväntat mig. Bussen dit tog bara några minuter och sen fick vi gå en kort promenad som tog kanske 10 minuter innan vi var framme. Helt okej om du frågar mig.

Jag gillar att gå i second hand-affärer och gillar ännu mer att köpa snygga grejer för en billig peng på second hand-affärer. Hjärta till hjärta har ofta bra och fina grejer till ett rimligt pris många gånger. Ni minns väl i början av graviditeten när jag fyndade de här grejerna för bara 100 kr på hjärtat. Diskstället är jag fortfarande förälskad i!

Den här gången hittade jag lite prydnadsgrejer och bebiskläder. Jag fick grejerna för 165 kr. Bara bebiskläderna är värda mer så det tyckte jag var värt pengarna!










1 kommentar:

  1. Åh, ta med mig till Hjärta till Hjärta nån dag! Jag verkar ju totalt ha missat alla bra second hand-affärer i Linkan! :( / Rebecka

    SvaraRadera