torsdag 29 december 2011

Fullspäckat schema

När man har skilda föräldrar får man klä julgranen två gånger varje jul. När föräldrarna dessutom bor i en annan stad än en själv slipper man hjälpa till med att plocka ner skiten. Väldigt smidigt om du frågar mig! Förra Onsdagen klädde vi julgranen hemma hos pappa, men jag var tyvärr dålig på att fota.





När julgranen stod grön och grann i stugan åkte jag till Huddinge centrum och gick på secondhand med min vän Binnie och med mamma och Malin. Binnie fick träffa Vilgot för första gången, men han sov mest. Jag har saknat henne. När jag bodde i Stockholm var vi bästa vänner och umgicks hela tiden i princip.

På secondhand-stället fyndade jag en awesome juicepress för 40 kr, en liten fluga åt Vilgot för när han blir lite äldre för typ 5-10 kr och två isbrickor för 10 kr. Isbrickorna kan va bra att ha när vi ska frysa in Vilgots puréer.

Efter att jag och Binnie hade skiljts åt åkte jag in till stan och träffade mina gamla vänner Lina, Fia och Maja och åt glass. Glassen var skitgod och sällskapet var awesome!




























fs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar