söndag 9 oktober 2011

Ännu en utekväll för mamman

Jag har haft det megalyxigt med ännu en utekväll. Christian och Vilgot hade grabbkväll igår så att jag kunde festa loss med Ryttmarkerklanen och våra anhängare. Jag var dock inte helt på topp tyvärr. Har dragit på mig en förkylning som inte är allt för härlig, men vi hade skitkul ändå!

Jag träffade folk som jag inte träffat eller pratat med på länge och det är alltid kul. Väldigt många kom fram till mig under kvällen och sa att jag har världens sötaste son och jag ju kan inte göra annat än att hålla med. Är helt förälskad i honom och det är ju kul att också andra tycker att han är ett riktigt charmtroll. Samma personer berättade också att de läser bloggen. Det känns roligt att få höra att folk gillar den. I min lilla värld känns det som att typ bara min familj läser bloggen. Så för er skull (och min egen också faktiskt) ska jag försöka uppdatera oftare!

Det är himla härlig att komma hem efter en rolig kväll och mötas av världens finaste familj. Både Vilgot och Christian låg i soffan och sov när jag kom hem. Trots att jag var supertrött och lite full var det mysigt att få väcka dem (läs Christian) och ta oss alla till sängen och bädda ner oss för natten. Vilgot skulle visserligen ha mat innan vi fick sova, men vi myste ner oss i sängen och så matade jag där. Kom i säng halv 5 den här lördagen också.

Imorse när jag vaknade möttes jag av ett stort leende. Flera morgnar nu har han inlett dagen med stora leenden. Han har minsann rätt inställning till livet den där lilla. Det gör min dag att bli bjuden på sockersöta och minst sagt beroendeframkallande leenden. Jag tror att han känner igen min röst väldigt väl för ibland ler han när han hör mig trots att han inte ser mig. Det är lite galet hur snabbt allt går. Han pratar mer och mer också, framför allt när jag sitter och samtalar med honom, men även när han ligger ensam och chillar. Det är härligt! Ska se om jag kan få det på film så att ni också kan få uppleva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar