torsdag 6 oktober 2011

Det här om namn

På Söndag ska jag och kanske Christian på Mollys namngivningsfest. Christian jobbar till 17 och har inte bestämt sig för om han ska gå på festen eller inte. Men jag och Vilgot ska gå i alla fall, det vore oförskämt av Vilgot att inte gå på festen som hålls av tjejen han dejtar ju! Jag undrar vad jag ska klä honom i på Söndag. När man går på kalas ska man faktiskt klä sig lite festligt tycker jag.

Jag och mamma var på stan i Tisdags och då köpte jag en present till lilla Mollan som jag är väldigt nöjd med. Nu är det ju så att Mollys mamma och pappa läser min blogg så jag kan tyvärr inte avslöja vad det är än, men för att inte glömma bort att avslöja det ska jag skriva inlägget som avslöjar presenten redan nu så att jag bara kan publicera inlägget efter festen på Söndag.

På tal om namngivning har vi bestämt vad Vilgot ska döpas till. Han heter Vilgot Melker Nilsson Ryttmarker. Only the most awesome names in the world!

3 kommentarer:

  1. Vilgot Melker... då kan man nästan kalla honom för Vilmer då.. haha..

    SvaraRadera
  2. Weee, nu vart det spännande här helt plötsligt! :D

    Btw, JA du måste blogga mer, jag saknar ofta dina inlägg! :)

    SvaraRadera
  3. Tack Hanna! Jag gillar iden med att alla ska fotas, så himla kul så det ska jag nog också göra på min =). Har ni funderat nått på hur ni ska göra?

    SvaraRadera