måndag 10 oktober 2011

Mötet

Idag har vi haft Kevin, äntligen! Sist vi hade honom var när mina värkar satte igång för sex veckor sen och han var tvungen att åka hem tidigare. Efter det har vi inte haft honom på grund av flera orsaker. Först låg vi inlagda på sjukhuset, sen blev han sjuk, sen blev Christian sjuk och sen blev Kevin sjuk igen osv. men nu äntligen fick vi ses!

Första mötet mellan de två bröderna var inte sådär jättespännande. Det gick som jag hade väntat mig faktiskt. När Christian och Kevin kom innanför dörren satte jag mig med Vilgot på hallgolvet för att Kevin skulle få hälsa på honom. Kevin tittade på honom i två sekunder och vände sig sedan mot Christian och frågade om de kunde bygga en koja och sprang sedan till sitt rum. Så kan det gå.

Senare under dagen kom han fram och klappade Vilgot på kinderna och när vi föreslog att vi skulle fota dem två så ökade intresset ännu mer. Mot slutet av dagen försökte han trösta lillkillen varje gång han grät. Det var rätt sött faktiskt.

Nu när jag tittar på bilderna ser det ut som att både Kevin och Vilgot har ärvt Christians kinder. (fast Vilgot har mina kindben och vems Kevin har ärvt vet jag inte riktigt.) De har alla tre likadana ögon också. Han har riktigt fina ögon, Christian, så pojkarna är lyckligt lottade!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar