lördag 29 oktober 2011

Supermamman

Igår gick jag sjukt jävla långt! Först gick jag med några mammor till Lambohov där vi hade knytisfika och senare gick jag hela vägen hem också. Senare på kvällen skulle jag och Malin ta bussen till HG men så missade vi den och bestämde oss för att gå dit istället. När vi hade dansat i flera timmar och det var dags att bege sig hemåt så gick vi hela vägen hem. Det gjorde lite ont i fötterna när jag gick och la mig för natten, dvs kl. 4.30..

Vilgot sov så sött när jag kom hem och hade precis ätit så då trodde jag att jag skulle slippa nattmatningen, men tji fick jag! Han vaknade typ kl 6 och ville äta igen! Han brukar inte äta så tätt på natten annars, men det var bara att gå upp och värma på ersättningen.

Jag måste säga att jag känner mig lite som en supermamma som orkar hålla igång både med promenader och krogrundor för att sedan kliva upp mitt i natten och fixa krubb åt lillkillen. För att inte tala om allt jag har gjort idag! Jag har veckohandlat, diskat och städat i ordning köket lite. Good for me!

Såhär på eftermiddagen/kvällen börjar tröttheten komma ikapp och därför känns det extra passande och väldigt mysigt att jag ska på filmkväll hos Elin och Jerre ikväll! Det blir en av mina favoritiflmer, The Producers, som jag har sett säkert 4-5 gånger nu. Den är till och med så bra att jag har gått på musikaluppsättningen av filmen i Stockholm för några år sen. Se den!! Filmen alltså, musikalen går nog inte längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar