onsdag 12 oktober 2011

Min dag

Idag har jag planer för heeela dagen faktiskt.

Det börjar bra! Fick ett telefonsamtal av Christian nu på morgonen. Han hade visst lite bråttom på morgonen och råkade ta min jacka till jobbet istället för sin. Suck! Jag ska vara ute hela dagen typ. Passande... Han måste verkligen ha varit stressad för att inte märka att han tagit fel jacka. De är inte ett dugg lika, varken till storlek eller färg. Aja, vad kan man göra. Får bli tjocktröjor istället.

Det fortsätter bra! Jag vaknade klockan 10 och insåg att jag hade missat mer än halva tvättiden. Tur att vi ska till Stockholm imorn så att jag kan låna mammas tvättmaskin för vi har fan inga rena kläder kvar. Med en bajsande, kräks-bebis går det åt!


Halv 2 ska jag mötas upp med Elin så ska vi promenera bort till öppna förskolan och chilla med de andra föräldrarna. När öppna förskolan stänger kl 16 ska vi promenera in till stan och kolla efter vinterskor. Jag har spanat in två olika par och hoppas att jag kommer hem med nåt av dem! Elin hade dock som krav att vi skulle fika på espresso house innan shoppingrundan och det var inte svårt att gå med på eftersom att Espresso house är mitt favoritfik!

Senare på kvällen dumpar jag Elin och kastar mig in på fika-round två fast med Erika och Hana. Det skulle inte förvåna mig om det blir Espresso house med dem också. Det blir trevligt! Sen är det kväll och då ska jag hem och äta sen kvällsmat och packa inför Stockholmsbesöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar