tisdag 18 oktober 2011

Vi såg The Baseballs!

I Torsdags var Sofie, Christian och jag och såg The baseballs i Fryshuset. Sofie fick en biljett i födelsedagspresent och det var en minst sagt lyckad present om du frågar mig. Det är kul att själv få ta del av presenten man ger!

Konserten var riktigt bra! Till och med förbandet var för en gångs skull bra. Top Cats heter de, kolla in dem på Spotify!

Jag brukar inte gilla att gå på konserter för att det alltid är trångt och stökigt i publiken. Jag får lite panik av sånt. Är det dessutom en riktigt stor konsert ser man sällan artisten och då försvinner halva nöjet faktiskt. Jag är mer för mindre spelningar där publiken oftast är lugnare och man får en chans att verkligen se showen och inte bara höra den. Därför passade den här konserten mig perfekt. Publiken var pepp men inte stökig och lokalen var lagom stor.

Bilderna är tagna av Sofie.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar