onsdag 12 oktober 2011

Födelsedagspresenterna

På Fredag är det tre veckor kvar till min födelsedag. Yaay! Ju äldre man blir desto mindre viktig tenderar födelsedagar vara för vuxna. Så funkar inte jag! I alla fall inte än. Min födelsedag är helig! Den är speciell och det är min dag. Jag gillar uppmärksamheten man får och ärligt talat, vem gillar inte att få presenter?!

I år har jag önskat mig väldigt nödvändiga presenter av mina föräldrar, nämligen pengar till vinterskor och vinterjacka. Inte det roligaste att önska sig, eller att ge bort för den delen, men det behövs! Har fått presenterna, dvs pengarna, för tidigt. Det börjar ju bli rätt kallt och just nu vandrar jag omkring i min vårjacka och ett par kalla converse-varianter. Det håller ju inte så nu har jag beställt hem en jacka och inhandlat ett par fodrade vinterskor. Imorgon ska jag köpa ett par ofodrade skor som jag kan ha nu på hösten.

Jag tycker ofta att det är svårt att hitta snygga kläder och skor så därför tipsar jag om de jag har hittat ifall att det finns någon vilsen själ där ute som känner likadant!

Jackan är från Topshop och kostar 95 pund, vilket enligt forex blir ca 1035 kr.

Höstskorna är från skopunkten och kostar 299 kr.

Vinterskorna är från din sko och kostar bara 399 kr vilket är alarmerande lite för ett par vinterskor så vi får väl se hur bra kvalité det är på dem. Hoppas, hoppas att det inte är allt för dålig! Egentligen köpte jag inte skorna för att de var billiga utan för att de är de enda par skor jag har sett som är fodrade OCH snygga. Det är alltid det ena eller det andra.

Det är röda skosnören på skorna så jag köpte till svarta skosnören för att kunna variera mig. Hela skon är fodrad men man vet aldrig hur kall och ruggig vintern kan bli så jag köpte till en fleecesula (som jag också kan ha i mina höstskor om de blir för kalla.).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar