söndag 2 oktober 2011

Första utgången

Jag hade tänkt vänta med min första fylla och utgång till min födelsedag som är om 1 månad och 2 dagar, men det blev ändrade planer. Kvällen på HG igår blev lyckad och jag känner att jag fick till en riktigt bra fylla. Jag är rätt känslig för alkohol och har lätt för att må illa när jag dricker. Jag var lite orolig för hur kroppen skulle reagera efter så lång tid utan alkohol, men det gick ju galant! Kul hade vi också!






När jag kom hem insåg jag dock varför de flesta väntar lite längre med att gå ut. Mina boobs var som två stenfyllda ballonger redo att sprängas typ. Jag var väldigt trött men kunde verkligen inte gå och lägga mig utan att pumpa ut allt och eftersom att jag hade druckit kunde jag inte ens använda det jag hade pumpat. När man är supertrött och full vill man inte sitta och pumpa ut bröstmjölk, man vill lägga sig i fosterställning och somna illa kvickt.

Jag fick dessutom veta när jag kom hem 3.30 på natten att Vilgot hade kräkts en hel del av ersättningen. Hans mage verkar inte riktigt gilla just den sorten. Han hade kaskadspytt över både sig själv och min mamma och STANK vuxenspya. Han är visserligen förkyld vilket kan ha bidragit till kräkningarna då det var en del slem i kräket. Det tog emot att behöva mata honom en gång till med ersättningen när jag visste att han eventuellt skulle spy igen av den. Han kände nog igen smaken av den för till en början ville han inte ta emot flaskan alls trots att han visade tydliga tecken på hunger. Han åt till slut 45 ml av 125 ml som han brukar äta och somnade gott om sen. När klockan slog 5 kom jag i säng och slocknade direkt!

Mina systrar vill att jag hänger med ut nästa helg igen och det kan hända att jag gör det, men då ska jag ha pumpat så att det räcker och blir över åt lilleman. Jag vill inte att han ska behöva kräkas och må dåligt, stackarn!

På HG kom vi på att vi skulle fota alla mina första händelser så här kommer de.

Första förfesten
Första garderobsinhängningen

Första toalettbesöket

Första dansen
Första shoten

Första hemgången

1 kommentar:

  1. klart som korvspad att vi ska festa på lördag, Helene och Geiser är i stan. woop woop :) Dessie ska också med ut /Malin

    SvaraRadera